Simple-Simon werkbon app
Eenvoudig werkbonnen digitaliseren met Simon
Bespaar tijd, geld & verhoog je kwaliteit.
Ontdek alle werkbon functies van Simple-Simon
- Realtime planning tussen kantoor en veld-gebruikers
- Mail of SMS je klanten over o.a. de verwachte aankomsttijd
- Navigeer naar het werkadres en registreer reis- en werktijd
- Registeer verbruikte artikelen door o.a. barcodes
- Eigen formulieren met foto’s, checklist, open- en gesloten vragen
- Laat je klant de werkbon direct ondertekenen
- Altijd inzicht in de historie van je vorige bezoeken
- Voeg bijlagen toe aan werkbonnen en wijzig deze in het veld
- Koppel met jouw favoriete boekhoudpakket. Kies uit 50+ integraties
- Werk on- en offline door elkaar heen
Simple-Simon koppelt met Visma software
Simon’s kantooromgeving voor field service management
- Eenvoudig werkbonnen plannen en wijzigen dankzij Simon’s grafisch planbord. De werkbonnen worden automatisch in de buitendienst planning ingepland en getoond. Ook zijn deze direct zichtbaar in de agenda van je buitendienstmedewerkers;
- Basisgegevens zoals klanten, artikelen, werkadressen en meer gemakkelijk beheren;
- Eigen formulieren en layouts maken zodat de verschillende rapportages altijd aan jouw wensen voldoen;
- Werk je met een boekhoudpakket? Vanuit de kantooromgeving integreer je met een paar muisklikken Simon met je eigen vertrouwde boekhoudpakket;
- Met onze handige instructievideo’s kan je snel aan de slag met onze field service management oplossing.