PaperLess, factuurherkenning en meer…

PaperLess software integreert naadloos met uw boekhoudpakket

PaperLess software is een krachtige oplossing die Automatische Factuurherkenning, gegevensinvoer en documentvergelijking gebruikt in combinatie met elektronische documentenstroom, online uitwisseling van documenten en goedkeuring om de effectiviteit van uw boekhoudsoftware te verbeteren, doordat al uw documenten direct gekoppeld worden aan de overeenkomstige transacties.

Met PaperLess, blijven documenten veilig binnen uw organisatie, facturen die goedgekeurd moeten worden zijn verdeeld in een proces dat door u is ingesteld. Documenten opvragen kan rechtstreeks worden gedaan vanuit uw boekhoudapplicatie zodat u snel precies kunt vinden wat u zoekt.

PaperLess Automatische Factuurherkenning gaat u tijd besparen door het verminderen van handmatige invoer van boekhoudkundige gegevens. Een niet-boekhoudkundig documentarchief betekent dat u en uw collega’s kunnen samenwerken aan documenten, documentatie archiveren en documenten gemakkelijk terug kunt vinden wanneer u ze nodig heeft, met behulp van de uitgebreid beschikbare zoekfuncties. Alle documenten zijn beveiligd door gebruikerstoegangsrechten op map- en documentniveau.

Verhoog productiviteit en winstmarges
Met Automatische Factuurherkenning hoeft u veel minder tijd te besteden aan het invoeren van gegevens en het verhoogt uw gegevensnauwkeurigheid door het reduceren van menselijke fouten.

Verwerk documenten met PaperLess rechtstreeks in uw boekhoudpakket en creëer geautomatiseerde workflows om processen sneller, nauwkeuriger en eenvoudiger te hanteren.

Verhoogde efficiëntieniveaus met systeemautomatisering
Automatische gegevensinvoer met PaperLess Automatische Factuurherkenning met een gemiddelde van 80% slagingspercentage.

Automatische koppeling en voltooiing van inkooporders met discrepantiehantering.

Krachtige zoekfuncties van PaperLess stellen u in staat alle gegevens met een druk op de knop beschikbaar te hebben in uw boekhoudpakket.

Verlaging van de operationele kosten voor het hele bedrijf

Versnel de verwerkingstijd voor facturen met Automatische Factuurherkenning door het verminderen van handmatig invoeren van gegevens tot 90%

Verhoog de efficiëntie en maak middelen vrij door het automatisch koppelen en voltooien van uw inkooporders

Automatische inkoopboekafhandeling en vermindering van begeleidende kosten tot 80%

Besparingen in de operationele- en archief onderhoudskosten

Bereik concurrentievoordelen en onderscheidende kenmerken
Live communicatie en onlinesamenwerking met klanten

Live data-overdracht maakt het mogelijk om snel te reageren op elke situatie. Bereik volledige controle over alle gegevens en documenten

Verhoog uw databeveiligingsniveaus met een volledig controletraject voor het bijhouden van alle activiteiten.